Najczęściej zadawane pytania


Kiedy rezerwować dekoracje na Swoją uroczystość?


Dekoracje należy zarezerwować w momencie w którym już Państwo się zdecydowali na nią. Czym szybciej tym lepiej. Proszę pamiętać że działamy na terenie całego kraju i bardzo dużo rzeczy może być wypożyczone kilka dni przez uroczystością. Rezerwacji powinno się dokonać dobre kilka miesięcy przed imprezą. Wyjątkiem są pokrowce w okresie „MAJ” – tutaj przyjmujemy rezerwacje już ponad rok przed planowaną imprezę.


Kiedy muszę opłacić należność za wynajem?


Należność za wynajem opłaca się po akceptacji wolnego terminu i podpisanej umowy. Można od razu wpłacić całość kwoty, ewentualnie zaliczkę, a resztę przed uroczystością zgodnie z ustaleniami na umowie. Proszę pamiętać że zamówienie nie zostanie wysłane jeżeli nie będzie opłaconej całej kwoty wraz z ewentualną kaucją.


Zmieniła się ilość elementów zamawianych (np. pokrowce) co wtedy?


Nic się nie dzieje. Wystarczy poinformować nas o tym fakcie przed wysyłką i zmienimy dane i kwoty na umowie i wyślemy potwierdzenie e-mailem. W takim wypadku opłacicie Państwo tylko kwotę za fizyczne potrzebne przedmioty.


Przez jakie firmy wysyłkowe wysyłacie zamówienie i ewentualnie odbieracie?


Wysyłamy i odbieramy nasz towar tylko firma DPD Polska. Mamy do nich największe zaufanie, które jeszcze nie zostało podważone. Numer nadania każdy otrzymuje w wiadomości e-mail. Strona do śledzenia zamówienia znajduje się pod adresem: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel


Kurier nie dowiezie na czas dekoracji – co wtedy?


Zamówienia zawsze wysyłamy już przeważnie we wtorek, aby był czas na ewentualne problemy, które zdarzają się bardzo rzadko. W Naszej historii zdarzyło się jedynie raz niespodziewane i nieoczekiwane zdarzenie z ewidentnej winy kuriera, który został w póżniejszym okresie zwolniony.


Co jeśli otrzymam uszkodzoną dekorację?


Prosimy wtedy o spisanie protokołu szkody u kuriera. Bez niego nie ma szans na jakiekolwiek odszkodowania ze strony firmy kurierskiej jak i zabezpieczenie własnej osoby przed konsekwencjami z Naszej strony.


Na jaki adres mam odesłać wypożyczone przedmioty?


Adresem do zwrotu przedmiotów jest siedziba firmy tj. STUDIO DEKORACJI IWONA LITWIN, 37-122 Albigowa 504b, tel. 663869978.


Zaznaczyłam/em opcję „Czyszczenie elementów dekoracyjnych„?


Jeśli zaznaczyli Państwo opcje „Czyszczenie elementów dekoracyjnych” i opłacacie ja nie musicie nic robić. My zajmujemy się praniem, prasowaniem i czyszczeniem wypożyczonych przez Państwo elementów dekoracyjnych. Oddajecie je po prostu w stanie takim jakim zdejmiecie ze stołów.


Kilka sztuk zostało zniszczone podczas uroczystości – co wtedy?


Jeśli uległy zniszczeniu elementy dekoracji (np. podtalerze, pokrowce – których nie da się wyprać) wtedy odbijemy koszty z pobranej kaucji. Jeśli będzie za mało będziemy pisać informacje e-mailową. Z doświadczenia wiemy że rzadko się zdarza jakaś wpadka, której nie da się naprawić i ktoś musi się naprawdę postarać, aby coś uszkodzić.


Co jeśli nie oddam wypożyczonych przedmiotów?


Jednym zdaniem – sprawę kierujemy bezpośrednio do Sądu. Nie prosimy o zwroty tygodniami bo każdy jednak ma swój rozum i postępuje według swoich zasad. Umowa jest umową.