Najczęściej zadawane pytania

Kiedy rezerwować dekoracje na Swoją uroczystość?

Dekoracje należy zarezerwować w momencie w którym już Państwo się zdecydowali na nią. Czym szybciej tym lepiej. Proszę pamiętać że działamy na terenie całego kraju i bardzo dużo rzeczy może być wypożyczone kilka dni przez uroczystością. Rezerwacji powinno się dokonać dobre kilka miesięcy przed imprezą. Wyjątkiem są pokrowce w okresie „MAJ” – tutaj przyjmujemy rezerwacje już ponad rok przed planowaną imprezę.

Kiedy muszę opłacić należność za wynajem?

Należność za wynajem opłaca się po akceptacji wolnego terminu. Można od razu całość kwoty, ewentualnie zaliczkę, a resztę przed uroczystością. Proszę pamiętać że zamówienie nie zostanie wysłane jeśli nie będzie opłaconej całej kwoty wraz z ewentualną kaucją.

Zmieniła się ilość elementów zamawianych (np. pokrowce) co wtedy?

Nic się nie dzieje. Wystarczy poinformować nas o tym fakcie przed wysyłką i zmienimy dane i kwoty na umowie i wyślemy potwierdzenie emailem. W takim wypadku opłacicie Państwo tylko kwotę za fizyczne potrzebne przedmioty.

Przez jakie firmy wysyłkowe wysyłacie zamówienie i ewentualnie odbieracie?

Wysyłamy i odbieramy nasz towar tylko firma DPD Polska. Mamy do nich największe zaufanie, które jeszcze nie zostało podważone. Numer nadania każdy otrzymuje w wiadomości e-mail. Strona do śledzenia zamówienia znajduje się pod adresem: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel

Kurier nie dowiezie na czas dekoracji – co wtedy?

Zamówienia zawsze wysyłamy już przeważnie we wtorek, aby był czas na ewentualne problemy, które bardzo rzadko się zdarzają. W Naszej historii pięcioletniej pracy zdarzyło się jedynie raz niespodziewane i nieoczekiwane zdarzenie.

Co jeśli otrzymam uszkodzoną dekorację?

Prosimy wtedy o spisanie protokołu szkody u kuriera. Bez niego nie ma szans na jakiekolwiek odszkodowania ze strony firmy kurierskiej jak i zabezpieczenie własnej osoby przed konsekwencjami z Naszej strony.

Na jaki adres mam odesłać wypożyczone przedmioty?

Adres wysyłki przedmiotów jest jednoznacznym adresem zwrotu przedmiotów tj. STUDIO DEKORACJI IWONA LITWIN, 37-122 Albigowa 504b, tel. 663869978.


Zaznaczyłam/em opcję „Czyszczenie elementów dekoracyjnych„?

Jeśli zaznaczyli Państwo opcje „Czyszczenie elementów dekoracyjnych” i opłacacie ja nie musicie nic robić. My zajmujemy się praniem, prasowaniem i czyszczeniem wypożyczonych przez Państwo elementów dekoracyjnych.

Kilka sztuk zostało zniszczone podczas uroczystości – co wtedy?

Jeśli uległy zniszczeniu elementy dekoracji (np. podtalerze, pokrowce – których nie da się wyprać) wtedy odbijemy koszty z pobranej kaucji. Jeśli będzie za mało będziemy pisać emaila. Z doświadczenia wiemy że rzadko się zdarza jakaś wpadka, której nie da się naprawić.